کوچه پس کوچه های مجازی

کوچه پس کوچه های مجازی

سیاسی ،فرهنگی ، آموزشی ، علمی
کوچه پس کوچه های مجازی

کوچه پس کوچه های مجازی

سیاسی ،فرهنگی ، آموزشی ، علمی

ایران به عربستان هشدار نظامی داد

این هشدار پس از اعزام جنگنده های سعودی مطرح شد و همچنین پس از آنکه روسیه خطر آغاز جنگ جهانی سوم را به جبهه مقابل گوشزد کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هشدار سردار جزایری به عربستان در مصاحبه با شبکه العالم، انعکاس گسترده ای در رسانه هایی چون خبرگزاری فرانسه (AFP)، سی ان ان (CNN)، تایمز اسرائیل (Timesofisrael)، آروتز شوا (Israelnationalnews)، دیلی استار (Dailystar)، گلوبال پست (Gobalpost) و ... داشته است.

این گزارش ها که عمدتا زیر عنوان "ایران درباره مداخله عربستان سعودی در سوریه هشدار داد" تنظیم و منتشر شده، اظهارات سردار "مسعود جزایری" معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در برنامه "من طهران" شبکه خبری العالم را منعکس کرده است.
رسانه‌های انگلیسی‌زبان نوشتند: ریاض با هواپیماهای جنگی خود، جبهه ترکیه را تقویت کرده و ایران هم حمایت های بیشتری را برای حکومت اسد ارسال کرده است.
در ادامه گزارش این رسانه‌ها آمده است: یک فرمانده ارشد ایرانی روز یکشنبه به عربستان سعودی هشدار داد. این هشدار درمورد اعزام سرباز توسط عربستان به سوریه مطرح شده و پس از آن می باشد که پادشاهی حاشیه خلیج [فارس]، هواپیماهای جنگی خود را به ترکیه اعزام کرده است.
سردار جزایری تاکیده کرد: قطعا اجازه نخواهیم داد وضعیت سوریه مطابق خواسته کشورهای شرور پیش برود و در وقت لازم تصمیمات مقتضی را خواهیم گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.