کوچه پس کوچه های مجازی

کوچه پس کوچه های مجازی

سیاسی ،فرهنگی ، آموزشی ، علمی
کوچه پس کوچه های مجازی

کوچه پس کوچه های مجازی

سیاسی ،فرهنگی ، آموزشی ، علمی

رابطه سایز کفش با طول عمر!

 رابطه سایز کفش با طول عمر!در مطالعه‌ای دانشمندان توانستند رابطه‌ای بین سایز کفش و طول عمر احتمالی افراد کشف کنند که میان زنان و مردان متفاوت است.
طی مطالعه‌ای که در دو سال انجام شد، دانشمندان داده‌های 3400 مرد و زن مرده را جمع‌آوری و بررسی کردند و رابطه‌ای نزدیکی را بین طول عمر بیماران مرده و اندازه پا افراد پیدا کردند.
آن‌ها به این نتیجه رسیدند که اندازه بدن افراد و چاقی و لاغری آن‌ها ممکن است رابطه‌ای با طول عمر آن‌ها نداشته باشد اما اندازه پایشان می‌تواند با طول عمرشان ارتباط مستقیم داشته باشد. تاکنون دلیل اصلی ارتباط بین اندازه پا و طول عمر کشف نشده است اما دانشمندان توانستند جدولی از اندازه پا زن‌ها و مردها و طول عمر احتمالی آن‌ها ارائه دهند. استفاده از این جدول برای کودکان هم مفید است زیرا سایز پا آن‌ها روز به روز بیشتر رشد می‌کند و آن‌ها می‌توانند با استفاده از آن طول عمر خود را تخمین بزنند.
زن‌ها

سایز : 35 طول عمر: 64 تا 69 سال
سایز: 36 طول عمر: 70 تا 76
سایز: 37 طول عمر: 77 تا 82
سایز: 38 طول عمر: 78 تا 84
سایز: 39 طول عمر: 73 تا 75
سایز: 40 طول عمر: 70 تا 72
سایز: 41: طول عمر: 67 تا 70
سایز: 42 طول عمر: 66 تا 69
رابطه سایز کفش با طول عمر!مردها

سایز : 38 طول عمر: 66 تا 69 سال
سایز: 39 طول عمر: 67 تا 72
سایز: 40 طول عمر: 72 تا 75
سایز: 41 طول عمر: 73 تا 77
سایز: 42 طول عمر: 75 تا 82
سایز: 43 طول عمر: 74 تا 79
سایز: 44: طول عمر: 67 تا 72
سایز: 45 طول عمر: 66 تا 69

ایران به عربستان هشدار نظامی داد

این هشدار پس از اعزام جنگنده های سعودی مطرح شد و همچنین پس از آنکه روسیه خطر آغاز جنگ جهانی سوم را به جبهه مقابل گوشزد کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هشدار سردار جزایری به عربستان در مصاحبه با شبکه العالم، انعکاس گسترده ای در رسانه هایی چون خبرگزاری فرانسه (AFP)، سی ان ان (CNN)، تایمز اسرائیل (Timesofisrael)، آروتز شوا (Israelnationalnews)، دیلی استار (Dailystar)، گلوبال پست (Gobalpost) و ... داشته است.

این گزارش ها که عمدتا زیر عنوان "ایران درباره مداخله عربستان سعودی در سوریه هشدار داد" تنظیم و منتشر شده، اظهارات سردار "مسعود جزایری" معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در برنامه "من طهران" شبکه خبری العالم را منعکس کرده است.
رسانه‌های انگلیسی‌زبان نوشتند: ریاض با هواپیماهای جنگی خود، جبهه ترکیه را تقویت کرده و ایران هم حمایت های بیشتری را برای حکومت اسد ارسال کرده است.
در ادامه گزارش این رسانه‌ها آمده است: یک فرمانده ارشد ایرانی روز یکشنبه به عربستان سعودی هشدار داد. این هشدار درمورد اعزام سرباز توسط عربستان به سوریه مطرح شده و پس از آن می باشد که پادشاهی حاشیه خلیج [فارس]، هواپیماهای جنگی خود را به ترکیه اعزام کرده است.
سردار جزایری تاکیده کرد: قطعا اجازه نخواهیم داد وضعیت سوریه مطابق خواسته کشورهای شرور پیش برود و در وقت لازم تصمیمات مقتضی را خواهیم گرفت.

حرف مردم

حرف مردم مانند موج دریاست اگر در مقابلش بایستی خسته ات میکند!! واگر با آن همراهی کنی غرقت میکند!! قرار نیست که همه آدم ها شما را درک کنند و این اشکالی ندارد. آنها حق دارند نظر دهند و شما کاملا حق دارید آنرا نادیده بگیرید..

سوریه از ایران درخواست کمک پدافند هوایی کند، تمام‌قد کمک می‌کنیم


افسران - سوریه از ایران درخواست کمک پدافند هوایی کند، تمام‌قد کمک می‌کنیم
 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه هرگونه حضور در خاک سوریه بدون هماهنگی با دولت این کشور شکست به بار می‌آورد، گفت: دولت سوریه از ایران در زمینه پدافندی کمک‌ درخواست کند، تمام‌قد به آنان کمک می‌کنیم.
امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، درباره ادعای دولت عربستان برای اعزام نیروی زمینی به شمال سوریه، گفت: سوریه یک کشور بزرگ و اسلامی و صاحب دولت رسمی و ملتی غیور است که بیش از پنج سال است با تروریست‌ها مبارزه می‌کند و حضوری که بدون هماهنگی با دولت این کشور باشد، جز شکست و افتضاح چیزی به بار نمی‌آورد.